فرماندار شهرستان پاکدشت ضمن ابراز نارضایتی جدی از وضعیت خدمات پستی و کمبود زیرساختها در شهرستان گفت: عملکرد فعلی شرکت پست پاسخگوی نیازهای جمعیت شهرستان پاکدشت نیست.
به گزارش روابطعمومی فرمانداری پاکدشت، مهدی حیدری در دیدار با مدیرکل پست جنوب استان تهران که با هدف بررسی و رفع چالشهای موجود در ارائه خدمات پستی به مردم شهرستان پاکدشت در محل فرمانداری برگزار شد، به بیان دغدغهها و گلایههای مردمی در این حوزه پرداخت.
فرماندار شهرستان پاکدشت با اشاره به اهمیت خدمات پستی در زندگی روزمره مردم و دیگر حوزهها، اظهار داشت: خدماترسانی شایسته به مردم، وظیفه اصلی تمام دستگاههای اجرایی است و شرکت پست نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما متأسفانه در حال حاضر، کیفیت و کمیت خدمات پستی در شهرستان پاکدشت به هیچ عنوان پاسخگوی جمعیت فزاینده و مطالبات به حق مردم نیست.
وی با تأکید بر عدم وجود زیرساختهای کافی و مناسب در این حوزه، افزود: کمبود زیرساختها، در کنار عدم پاسخگویی مناسب به مراجعات مردمی و طولانی شدن روند ارائه خدمات، منجر به عدم رضایتمندی گستردهای در میان شهروندان شده است.
فرماندار پاکدشت ادامه داد: ما از عملکرد شرکت پست در شهرستان رضایت کافی نداریم. این وضعیت، متأسفانه منجر به ایجاد نوعی بیاعتمادی عمومی در شهرستان نسبت به این مجموعه شده است که ترمیم آن نیاز به اقدامات فوری و جدی دارد.
وی خطاب به مدیرکل جدید پست جنوب استان تهران گفت: با تغییراتی که در مدیریتها ایجاد شده است، انتظار داریم که این مطالبات مردم هر چه زودتر پاسخ داده شود و نسبت به جبران بیاعتمادی که در شهرستان پاکدشت نسبت به عملکرد شرکت پست به وجود آمده، اقدام عاجل صورت گیرد و امیدواریم با مدیریت جدید، شاهد تحولات مثبتی در این زمینه باشیم.
در پایان این نشست،نعیمی مدیرکل پست جنوب استان تهران نیز ضمن استماع دقیق دغدغههای مطرح شده از سوی فرماندار، قول پیگیری و بررسی جدی موارد مطروحه را داد و مقرر شد با برنامهریزیهای آتی، گامهای موثری در جهت ارتقای سطح خدمات پستی، تأمین زیرساختها و نیروی انسانی لازم، و افزایش رضایتمندی شهروندان شهرستان پاکدشت برداشته شود.