فرماندار پاکدشت یادآور شد: نظارت بر عملکرد مناسب دستگاههای اجرایی از جمله اقداماتی است که در این شهرستان برای ارتقاء سطح کیفی خدمات دولتی به مردم ادامه خواهد یافت.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت صبح روز یکشنبه محسن اردستانی فرماندار پاکدشت به همراه شیرازی معاون سیاسی انتظامی و ارجستانی معاون برنامهریزی و اداری مالی فرمانداری با حضور سرزده در ادارات شهرستان از نزدیک وضعیت خدمات رسانی و تکریم ارباب رجوع را مورد بررسی قرار داد .
اردستانی در بازدید از این ادارات از نحوه عملکرد مدیران و پرسنل اداره در زمینه نظم اداری، مشکلات و کم و کاستی های اداره، برخورد با مراجعین و میزان رضایتمندی مردم شریف شهرستان اطلاع پیدا کرده و تکریم حقوق ارباب رجوع را اولویت اول همه ادارات جهت بهبود خدمات رسانی به مردم شهرستان عنوان کرد
فرماندار پاکدشت گفت : ادارات این شهرستان در ارائه خدمات به مردم باید الگو باشند، زیرا در راستای بهبود خدمات به مردم و به منظور عملیاتی کردن تکریم حقوق اربابرجوع بازدید از ادارات به طور مستمر صورت میگیرد.
اردستانی هدف از این بازدیدها و سرکشیهای سرزده را ارزیابی نقاط قوت و ضعف بخشهای مختلف خدماتدهی ادارات دولتی به مردم در شهرستان و آگاهی از مشکلات بیان کرد و یادآور شد: نظارت بر عملکرد مناسب دستگاههای اجرایی از جمله اقداماتی است که در این شهرستان برای ارتقا سطح کیفی خدمات دولتی به مردم ادامه خواهد یافت.
وی پس از حضور در میان مراجعین ادارات مذکور ضمن بیان مشکلات آنان حل سریع مشکلات مردم را از مهمترین ضروریات دانست.