اولین جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان پاکدشت در سال جاری به ریاست فرماندار برگزار شد.
🔵اولین جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان پاکدشت در سال جاری به ریاست مهدی یوسفی جمارانی فرماندار شهرستان پاکدشت و با حضور علیمحمدی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری، خانی بخشدار مرکزی ،علیدادی بخشدار شریف آباد، سرکار خانم ریحانی دبیر کمیته برنامه ریزی پاکدشت در استانداری تهران ،تاجیک شهردار پاکدشت و روسای ادارات شهرستان به منظور تشریح تبصره های قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، پیگیری پیشرفت فیزیکی پروژههای ادارات ونهادهای شهرستان، طرح مسائل و مشکلات اعتباری شهرستان و طرح پیشنهادهای ارائه شده برای احداث مجمع های صنفی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
🔵مهدی یوسفی جمارانی روز دوشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی پاکدشت که در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد اظهار داشت: مجموعه مسکن مهر امام رضا(ع) با ۳۰ هزار نفر جمعیت فاقد مرکز بهداشتی و فرهنگی است که به منظور رفاه حال ساکنین این منطقه، مقدمات این مهم فراهم شده است.
🔵وی گفت: اجرای دو طرح درمانگاه و مرکز فرهنگی مسکن مهر پاکدشت در مرحله مناقصه قرار داد و به زودی عملیات اجرای این دو طرح آغاز میشود.
🔵فرماندار پاکدشت با اشاره به اینکه تکالیف دستگاههای اجرایی در قانون مشخص شده افزود: کار اجرایی و اداری سخت نیست، دستگاههای اجرایی باید با تلاش و همفکری و به ویژه برنامه ریزی دقیق، اقدامات لازم را در زمان بندی مشخص انجام داده و به نتیجه مطلوب در خدمت رسانی به مردم برسند.
🔵وی با اشاره به اینکه در قانون برنامهریزی میزان تحقق شاخص ها و اهداف سالانه مشخص شده اظهار داشت: اگر چه با محدودیت در اعتبارات و تحریمها مواجه هستیم اما این موضوع نباید باعث شود تا از نظام برنامهریزی فاصله بگیریم چرا که نظام اداری کشور در دولتها مبتنی بر برنامهریزی است.
🔵یوسفی جمارانی با اشاره به برنامه ششم توسعه کشور بیان کرد: مبنای کلی همه اقدامات و جهتگیریهای کشور از لحاظ اجرایی باید در راستای قانون برنامه ششم قرار گرفته و برنامهها برهمین اساس تنظیم، تصویب و به دستگاههای ذیربط ابلاغ میشود.
🔵وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم رعایت الگوی مصرف آب در شهرستان گفت: انشعابات غیرمجاز یکی از مسائل و مشکلات شهرستان پاکدشت است که ظرفیت قانونی برای رفع آن فراهم شده و تلاش میشود تا با همکاری و مشارکت دستگاههای خدماترسان، بخشداریها و دهیاریها این معضل برطرف شود.